رایکارد به دنبال یاد گرفتن نماز خواندن
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان

فرانك رایكارد سرمربی پیشین بارسلونا كه اخیرا به تیم ملی فوتبال عربستان پیوست، نتایج خوبی با این تیم نگرفته است و از دو دیداری كه در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل انجام داده تنها یك امتیاز گرفته است.

رسانه‌های عربستانی امروز (چهارشنبه) اعلام كردند كه رایكارد از مترجمش خواسته كه شیوه نماز خواندن و تمام جزییات آن را به او یاد دهد.

به نوشته روزنامه الریاض، در تمرینات تیم ملی عربستان بازیكنان به هنگام فرا رسیدن زمان نماز، تمرینات را رها می‌كنند و نماز جماعت می‌خوانند. همین مساله كنجكاوی رایكارد را برانگیخت و از مترجمش خواست تا شیوه نماز خواندن و دعاهای مسلمانان را به او آموزش دهد.

به نوشته این روزنامه، مترجم رایكارد همچون كلاس درس در حال آموزش دادن نماز خواندن به رایكارد است. این در حالی است كه خود او تاكنون گرویدن به اسلام را به طور رسمی اعلام نكرده است.

این عمل رایكارد هلندی این سوال را در ذهن به وجود می‌آورد كه آیا او می‌خواهد به اسلام روی بیاورد یا فقط می‌خواهد از شیوه نماز خواندن مسلمانان آگاه شود.

منبع : ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها